Kontakt

KONTAKT

Masz pytanie?

Chcesz wiedzieć więcej o naszych produktach? Zastanawiasz się jak złożyć zamówienie? Kiedy otrzymasz przesyłkę? Skontaktuj się z nami!

Dział hurtowy
  • Adres: Magazynowa 6, 62-030 Luboń
  • Telefon: +48 500 528 972
  • Email: [email protected]
  • Godziny otwarcia: Pon - Pt / 7:00 - 15:00
Dział detaliczny
Dział reklamacji

Napisz do nas

    FAQ

    Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

    Jak złożyć zamówienie?

    W celu złożenia zamówienia wybierz jeden z produktów na naszej stronie i kliknij przycisk DODAJ DO KOSZYKA. Wybrany produkt pojawi się w koszyku.  Aby do niego przejść kliknij ikonę koszyka w prawym górnym rogu ekranu a następnie ZAMÓWIENIE. Na stronie zamówienia uzupełnij wszystkie pola oznaczone gwiazdką. Jeśli chcesz dokonać zakupu na fakturę VAT wprowadź swój NIP. Podczas składania zamówienia możesz również utworzyć konto, na którym przechowamy szczegóły Twoich zakupów, adresy oraz płatności. W zakładce DOSTAWA zaznacz domyślną opcję dostawy, zaakceptuj regulamin po czym kliknij ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE. Po przyjęciu zamówienia, wyślemy do Ciebie mail z potwierdzeniem oraz fakturą pro-forma. W celu potwierdzenia zamówienia wykonaj przelew na wskazaną na fakturze kwotę. Twoje zamówienie zostanie przekazane do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty.

    Dlaczego na stronie nie są widoczne ceny produktów?

    Ponieważ nasza oferta jest skierowana do przedsiębiorców, aby poznać ceny produktów należy utworzyć swoje konto klienta lub zalogować się do niego. Po utworzeniu konta w ciągu 24 godzin nasi pracownicy zaakceptują zgłoszenie nowego klienta – po akceptacji uzyskasz dostęp do cen hurtowych produktów oferowanych w naszym sklepie.

    Jak utworzyć konto klienta?

    Założenie konta klienta ułatwia składanie zakupów i zarządzanie Twoimi zamówieniami. W celu utworzenia konta kliknij ikonę Twoje konto na górze strony. Podaj swoje imię i nazwisko, adres e-mail i wprowadź hasło. Po zalogowaniu możesz edytować swoje dane, dodać adres wysyłki i dane do faktury.

    Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Zamówienia złożone w hurtowni i-Want są zazwyczaj realizowane w ciągu 24 h od zaksięgowania wpłaty na koncie. Do tego czasu należy doliczyć czas wysyłki określony przez każdego z operatorów. Jeśli chcesz dowiedzieć się co dzieje się z Twoją przesyłką zadzwoń do nas lub skorzystaj z formularza kontaktowego.

    Produkt, którego poszukuję nie jest dostępny

    Jeśli jesteś zainteresowany zakupem produktu, którego nie mamy aktualnie na stanie możesz skorzystać z opcji Powiadom o dostępności. Wpisz we wskazanym polu swój adres e-mail a powiadomimy cię o ponownej dostępności produktu.

    Jak zmienić hasło do konta klienta?

    W celu zmiany hasła do swojego konta klienta zaloguj się używając dotychczasowych danych po czym kliknij w zakładkę Szczegóły konta. W sekcji Zmiana hasła wprowadź dotychczasowe hasło, nowe hasło po czym zatwierdź. 

    Nie pamiętam hasła do swojego konta klienta

    W celu zresetowania hasła do konta klienta przejdź do zakładki Twoje konto i kliknij link “Nie pamiętasz hasła?” Na twój adres e-mail zostanie wysłany link do zresetowania hasła do konta.

    Wybierz walutę
    PLN Złoty polski
    EUR Euro