FAQ

FAQ

Jeśli robisz u nas zakupy hurtowe poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Zamówienie hurtowe to zakup towarów w dużych ilościach, przeznaczony do dalszej odsprzedaży lub zaopatrzenia własnej działalności gospodarczej.

Zamówienie hurtowe w naszej hurtowni internetowej składane jest w formie zapytania ofertowego. Jeśli stan produktu pozwala na jego zrealizowanie przesyłamy do Ciebie fakturę pro-forma, która jest podstawą rozliczenia. Minimalna kwota zamówienia to 1000 PLN dla zamówień krajowych lub 1000 EUR dla zamówień zagranicznych. Skompletowane zamówienie w kartonach lub na paletach przesyłamy do Twojego magazynu.

Założenie konta klienta ułatwia składanie zakupów i zarządzanie Twoimi zamówieniami. W celu utworzenia konta kliknij ikonę TWOJE KONTO na górze strony. Podaj swoje imię i nazwisko, adres e-mail i wprowadź hasło oraz NIP oraz zaznacz opcję NIE przy pytaniu o to, czy działasz w modelu dropshippingu. Po zalogowaniu możesz edytować swoje dane, dodać adres wysyłki i dane do faktury.

W celu złożenia zamówienia wybierz jeden z produktów na naszej stronie i kliknij przycisk DODAJ DO KOSZYKA. Wybrany produkt pojawi się w koszyku.  Aby do niego przejść kliknij ikonę koszyka w prawym górnym rogu ekranu a następnie ZAMÓWIENIE. Na stronie zamówienia uzupełnij wszystkie pola oznaczone gwiazdką. Podczas składania zamówienia możesz również utworzyć konto, na którym przechowamy szczegóły Twoich zakupów, adresy oraz płatności. W zakładce DOSTAWA zaznacz domyślną opcję dostawy, zaakceptuj regulamin po czym kliknij ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE. Po przyjęciu zamówienia, wyślemy do Ciebie mail z potwierdzeniem oraz fakturą pro-forma. W celu potwierdzenia zamówienia wykonaj przelew na wskazaną na fakturze kwotę. Twoje zamówienie zostanie przekazane do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty.

Zamówienie hurtowe można opłacić na dwa sposoby:

  • przelewem tradycyjnym na konto
  • podczas odbioru przesyłki, u kuriera

Płatność jest wykonywana w oparciu o fakturę pro-forma. Na fakturze zostanie również uwzględniony koszt wysyłki zamówienia. Zamówienie w zależności od rozmiaru może zostać wysłane w paczce do 30 kg lub na palecie. Dokładne informacje dotyczące dostawy i płatności znajdziesz tutaj.

W ramach zakupów hurtowych opcja szybkich płatności i BLIK są niedostępne.

Zamówienia są natychmiast po złożeniu. W przypadku zamówień opłacanych przelewem tradycyjnym wysyłka towaru następuje po zaksięgowaniu wpłaty. Zamówienia pobraniowe są wysyłane po skompletowaniu towaru. 

Tak. Dla zamówień opłacanych w oparciu o fakturę pro-forma minimalna kwota zamówienia netto wynosi 1000 PLN/EUR a górnego limitu nie ma.

W przypadku wysyłki za pobraniem minimalna kwota netto również wynosi 1000 PLN/EUR natomiast łączna wartość zamówienia (brutto) nie może przekroczyć 5000 PLN. Jeśli chcesz dokonać zakupu na kwotę większą niż 5000 PLN brutto i wybrać opcję płatności za pobraniem możesz złożyć kilka zamówień.

Fakturę proforma otrzymasz po skompletowaniu i przygotowaniu towaru na maila podanego podczas składania zamówienia. Na proformie znajdą się ilości zamówionych produktów wraz z ceną dostawy. 

Jeśli ilość produktu, którą wskazałeś w zapytaniu oferotywm przekracza nasze zasoby magazynowe poinformujemy o tym w mailu. Jeśli rozbieżność będzie niewielka (do 10 szt.) zamówienie zostanie zrealizowane a właściwa ilość wysłanego produktu zostanie ujęta na fakturze pro-forma.

Tak. Opcja jest dostępna tylko dla klientów z Polski. W celu uzgodnienia wysyłki na etykietach własnych należy skontaktować się z nami.

Tal. Istnieje możliwość osobistego odbioru zamówienia, należy jednak taką opcję uzgodnić z obsługą sklepu podczas składania zamówienia.

Na terenie Polski, w zależności od wielkości przesyłki, zamówienia są wysyłane za pośrednictwem Inpost (paczka do 30 kg) lub Raben (paleta). Zamówienia z krajów UE obsługiwane są przez kurierów DHL (paczka do 30 kg) oraz Raben (paleta).

Faktura VAT jest wystawiana po opłaceniu zamówienia. Wysyłamy ją do Ciebie w formie elektronicznej, na adres e-mail, który podałeś podczas składania zamówienia w sekcji DANE PŁATNOŚCI.

Jeśli współpracujesz z nami w modelu dropshippingu poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Dropshipping to wygodny model handlowy, w którym Ty odpowiadasz za kontakt z klientem i przedstawienie mu oferty, my zaś kompletujemy, pakujemy i wysyłamy produkty do klienta końcowego.

Aby złożyć zamówienie dropshippingowe na naszej stronie podajesz dane swojej firmy jako płatnika oraz adres klienta docelowego, do którego zamówiony towar ma zostać wysłany. W tym celu wybierasz produkt lub produkty, dodajesz je do koszyka i opłacasz zamówienie, my zaś je realizujemy.

Pamiętaj, że jedno zamówienie składane w naszym sklepie może zostać wysłane tylko do jednego klienta końcowego!

Jeśli chcesz zrealizować więcej zamówień dropshippingowych musisz je złożyć oddzielnie.

Założenie konta dropshippera jest konieczne do realizacji zamówień w modelu dropshipping. W celu utworzenia konta kliknij ikonę Twojego konta na górze strony. Podaj imię i nazwisko, adres e-mail oraz NIP i zaznacz opcję TAK przy pytaniu o to, czy działasz w modelu dropshippingu. Po zalogowaniu możesz edytować swoje dane do faktury i monitorować zamówienia.

Zamówienie dropshippingowe to takie, w którym podajesz dane swojej firmy jako płatnika oraz adres klienta docelowego, do którego zamówiony towar ma zostać wysłany. W tym celu wybierz produkt lub produkty, które chcesz wysłać w jednej przesyłce (na jeden adres) i dodaj je do koszyka. Po wybraniu wszystkich produktów przejdź do podglądu koszyka klikając w jego ikonę w prawym górnym rogu ekranu. Aby wprowadzić dane płatnika oraz dane dostawy kliknij przycisk ZAMÓWIENIE. Na stronie zamówienia uzupełnij najpierw pola w zakładce DANE PŁATNOŚCI i zaznacz opcję CHCĘ OTRZYMAĆ FAKTURĘ – wpisz w pola nazwę i adres swojej firmy. Pojawią się one na fakturze za zamówienie, którą prześlemy na wskazany przez Ciebie adres e-mail. Następnie zaznacz opcję WYSŁAĆ NA INNY ADRES? – w polach wprowadź dane klienta końcowego, do którego ma zostać przesłane zamówienie. Klient otrzyma od nas wyłącznie produkty, bez dokumentów sprzedaży. Po prawej stronie w oknie pojawi się podsumowanie zamówienia wraz z kosztem wysyłki i opłatą manipulacyjną doliczaną do zamówień dropshipping. W celu złożenia zamówienia zaakceptuj regulamin strony po czym kliknij przycisk ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE. W zależności od wybranej formy płatności zostaniesz przekierowany na konto operatora płatności lub poproszony o wpisanie kodu BLIK. Po otrzymaniu płatności i zaakceptowaniu zamówienia wyślemy do Ciebie mail z potwierdzeniem.

Zamówienia dropshipping można opłacić za pomocą bramki płatności tpay oferującej szybkie przelewy oraz płatność za pomocą BLIK. Wysyłka realizowana jest przez jednego z naszych przewoźników na wskazany adres lub do punktu odbioru. Aby zamówienie zostało zrealizowane do punktu odbioru należy wprowadzić jego kod podczas składania zamówienia.

Zamówienia złożone do godziny 16.30 w dni robocze realizowane są tego samego dnia. Zamówienia złożone po godzinie 16.30 realizowane są następnego dnia roboczego.

Tak. Możesz zamawiać już od 1 sztuki dowolnego towaru. Łączna kwota zamówienia brutto nie może przekroczyć 1000 PLN.

Opłata manipulacyjna wynosi 2 PLN i jest doliczana jednorazowo do każdego zamówienia. Opłata zostanie doliczona automatycznie i zostanie ujęta na fakturze.

Fakturę wystawiamy po zrealizowaniu zamówienia. Zostanie ona do Ciebie wysłana w formie elektronicznej na adres e-mail, który podałeś w trakcie składania zamówienia w sekcji DANE PŁATNOŚCI.

Nie. Zamówienia wysyłamy wyłącznie na wygenerowanych przez nasz system etykietach nadawczych.

Tak, dla zakupów dropshipping obowiązuje 14-dniowe prawo zwrotu towaru. 

Tak. Jeśli chcesz za zamówienia z całego miesiąca otrzymać fakturę zbiorczą dołącz informację w uwagach do pierwszego zamówienia w danym miesiącu. Fakturę zbiorczą otrzymasz do 10. dnia następnego miesiąca na adres e-mail przypisany do konta.

Nasza hurtownia nie dolicza dropshipperom dodatkowych kosztów wynikających z nieodebrania przesyłki przez klienta końcowego. W przypadku powrotu nieodebranej przesyłki na nasz magazyn w ciągu 14 dni zostanie wykonany zwrot środków za zakup oraz wystawiona korekta dokumentu sprzedaży.

OGÓLNE

Poniższe informacje mają zastosowanie zarówno dla zakupów hurtowych jak i w modelu dropshipping.

Ponieważ nasza oferta jest skierowana do przedsiębiorców, aby poznać ceny produktów należy utworzyć swoje konto klienta lub zalogować się do niego. Po utworzeniu konta dropshippera w ciągu 24-48 godzin nasi pracownicy zaakceptują zgłoszenie nowego klienta – po akceptacji uzyskasz dostęp do cen produktów oferowanych w naszym sklepie.

W celu zmiany hasła do swojego konta klienta zaloguj się używając dotychczasowych danych po czym kliknij w zakładkę Szczegóły konta. W sekcji ZMIANA HASŁA wprowadź dotychczasowe hasło, nowe hasło po czym zatwierdź. 

W celu zresetowania hasła do konta klienta przejdź do zakładki Twoje konto i kliknij link „Nie pamiętasz hasła?” Na twój adres e-mail zostanie wysłany link do zresetowania hasła do konta.

Tak. W celu otrzymania instrukcji napisz do nas na adres hurt@i-want.pl.

Nie. Zgodnie z obowiązującym w Polsce prawem, hurtownik kupujący towary przez internet nie może skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy (tzw. zwrotu konsumenckiego), ponieważ nie jest konsumentem.

Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość przysługuje wyłącznie konsumentom, czyli osobom fizycznym dokonującym zakupu w celach niezwiązanych bezpośrednio z działalnością gospodarczą lub zawodową.

Hurtownik, który dokonuje zakupu jako przedsiębiorca (np. na fakturę VAT), działa w ramach prowadzonej działalności gospodarczej, a zatem nie podlega ochronie konsumenckiej.

Podstawa prawna:
art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827).

Nie. Nie przewidujemy możliwości dokonywania płatności odroczonej.

Nie. Nie przewidujemy możliwości rezerwowania produktów.

Wybierz walutę
EUR Euro